Subject: FW: Pärnumaa Lääneranna vald Virtsu alevik Virtsu sadama liitumine elektrivõrguga keskpingel JT2703 muudatus
From: Gunnar Mägi <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 8 Oct 2024 09:17:57 +0300

Tere

Edastan regimiseks, järjekordne muudatus, eelnev 22/48190-4

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> 
Transpordiamet

From: Aro Kivisild <[email-masked]>
Sent: Tuesday, October 8, 2024 1:11 AM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Subject: FW: Pärnumaa Lääneranna vald Virtsu alevik Virtsu sadama liitumine 
elektrivõrguga keskpingel, JT2703 muudatus

Tere

Meile väljastati järjekordne lähteülesande muudatus, mille järgi jäävad 
demonteerimata Vello ja Pudru alajaam. Selles tulenevalt vähenes ka projekti 
maht. Trasside paigutus ei muutunud.

Saadan korrigeeritud projektlahenduse kooskõlastamiseks.

Tervitades

Aro Kivisild

projekteerija

Draftit OÜ

tel: +372 524 2749

e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Monday, August 26, 2024 4:26 PM
To: Draftit OÜ < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Mihkel Merilo < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: Pärnumaa Lääneranna vald Virtsu alevik Virtsu sadama liitumine 
elektrivõrguga keskpingel, JT2703 muudatus

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Pärnumaa Lääneranna vald Virtsu alevik Virtsu sadama liitumine 
elektrivõrguga keskpingel, JT2703 muudatus

Registreerimise kuupäev: 26.08.2024

Registreerimise number: 7.1-2/24/8190-4.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200,  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]
 <https://www.transpordiamet.ee> www.transpordiamet.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.